jueves, 9 de junio de 2011

VISITA PARTIDA PILOTA

Dijous 9 de Juny, el grup de escala i corda vam anar a visitar una partida de pilota al trinquet de Pelayo.
Vam estar parlant amb els jugados y veient com entrenaben. Ademés el varem fer una petita entrevista a Carlos de la actualitat en la pilota valenciana:

-¿Que te va fer escollir aquest deport?
- Desde petit els meus avis y pares jugaven a la pilota al carrer y en els trinquets del poble de una manera lúdica, jo els veia i poc a poc quan em vaig començar a fer mes major em vaig aficionar a aquest deport.

-¿Per qué este?

- La gent esta acostumada als tipics deports de la televisió, pero pense que hi ha molt més deports apart de ixos, la pilota valenciana esta plena de tradicio i noblesa i hem de conservar-la i seguir practicantla ja qu es un deport molt antic que aporta molt.

-¿Que opines de les instalacions provincials?

-Pense que se deurien fer més trinquets per a tindre majors facilitats per a la gent que vol practicarne. Ademes de una millor iluminació y fer els trinquets cuberts per les posibles amenaces de la climatologia.

-¿ Com veus el futur de la pilota ?

-Pense que cada vegada se està expandint més, gracies a la creació de trinquets i llocs de practica, de les escoles municipals i dels tornejos ludics, també a les escoles anime als profesors i docents a introduir este deport a les clases. Vos anime a practicar aques maravilos deport a tots.

-Per últim una llegenda de la pilota :

-Genoves sens dubte  

FOTOS:




No hay comentarios:

Publicar un comentario